haha skojar du eller -.-♥

hej alla folk xd<3
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att
älsk ska ringa, hoppas att han ringer för saknar sönder honom :(
aja, idag var det spex i skolan så jävla roligt,
IZA NI ÄGDE ALLA SÅ ÄR DET BARA!!! haha :D
efter dä drog man in t stan med elise och fika xd hahah
och szen träffa vi ludde, fan vad han är lång asså :o
och imorn får man jul lova alla utom jag eftersom jag fick idag (a' haha
nej nu vart jag tråkig ingen bryr sig om vad jag skriver xd
men på torsdag ska jag träffa älsklingen som jag saknar så jag dör :*
nu orkar jag inte blogga mer här är en tjej som sjung på spexet
tycker hon sjunger as bra så ta och kolla :D
inte jag som filma ;)
 


Kommentarer
Postat av: Calleballe :*<3

gud va grym hon va aså! :o<3

2010-12-21 @ 22:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0