sista dagen!

Sitter här med mitt te/tee och kollar på The Hills.
Är så sjukt jävla trött just nu, väder gör mig trött också,
vill ju att det ska vara soligt och varmt så man kan åka och bada men nej
det typ regnar.

Aja, hoppas det inte regnar imorn, som sagt imorn är det skola
WOW börja 9:an (Y) hah TRÅKIGT!
ehm jag taggar bara till skolan för att jag ska få träffa alla och sen
vill jag verkligen veta vem jag kmr få sitta med i klassen :s
asså liksom iza och jag får ju inte sitta med varandra mer xd hahaha

japp och imorn efter skolan drar jag till stan med sötaste louise :D<3
kolla hennes blogg http://louisebiszczaak.blogg.se/ .
hah ni skulle bara vilja veta vad vi ska köpa.
men nu ska jag nog ta och kolla klart på The Hills och sen ta en dusch.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-08-17 @ 21:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0