ojojoj för roligt asså x)

hejjsan!
kom typ hem för en timma sen eller så,
iza och jag var ju och kolla på fotboll det var typ Hoif och Lekeberg
eller vilka det nu var, haha tänk er mig kolla fotboll haha
nej men aja, ehm iza jag och william hade as kul när vi
kolla vi mobba alla som gjorde FAIL saker  hah,
ehm sen såg ja kevin :d<3
så söt var han, han var fan bra ;o
NEJ NU MÅSTE JAG BARA SÄGA ATT DOMAREN/DOMMAREN SKITER I HUR DET
STAVAS NU, MEN AJA AA HAN, HAN VAR JU FAN SUR 24/7 FAN DAMPA JU
HELA TIN XD HAHAHAHA
FICK JU FAN DAMP.
Så aa det tycker jag om honom, han kommer säkert från malöm eller kalskoga !!! xd haha
AJA SKOLA Imorn!!!
TAGGAR SÖNDeR XD hahahaha<3
nej nu blev jag trött puss, bloggar en snabbis innan jag drar till skolan imorn.

ja just nu ful som fan INGE SMINK!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0