Min RÖST :oooooo

hejjsan alla!
just nu sitter jag och lyssnar på musik och fryser sönder :(((((
börjar verkligen bli sjuk känner jag har ont i huvudet,fryser och min röst
aa va ska jag säga om den, jag får jätte ont i halsen av att prata
jag kunde fan knappt äta min mat förut :(((((
seriöst ska fan börja gå med vinter kläder på nu x)
haha tycker det är konstigt att vara förkyld på sommaren,

aja imorn skulle det tydligen regna sönder så då blir det ju självklart
mjukisar,stor tröja och en munkjacka t skolan(a'
Det blir nog sjukt bra, aja hoppas bara inte jag tappar rösten till imorn
fast kmr ändå t skolan (a' ( för izas skull )

jaja mobba bilden ni små folk :o


Kommentarer
Postat av: louisebiszczak

När jag var liten trodde inte jag att man kunde bli förkyld på sommaren (a

<3

2010-08-23 @ 21:02:01
URL: http://louisebiszczaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0