kolla fotboll + regn nej det funkar inte.

Då sitter man hos iza och chillar :D<3
Ehm det regnar som f*n typ, och vi ska kolla på fotboll ;o
och mitt hår kmr blir ful och ååh, jag hatar regn, varför kan det inte
vara soligt och typ 30 grader ute, men nej det ska fucking regna -.-
blir så jävla trött på sverige!!!!
Eller aa just nu regnar det inte så mkt, men får la se om det blir bättre xd haha
aja, hatar fortfarande sverige för det regnar,
men men, sen blir det nog att träffa Kevin om jag hitter honom, men det blir nog inte
så svårt hoppas jag (a' aja, nu ska jag lyssna på musik och ha det gött
puss på er som läser min blogg!<3


haha ibland har man tråkigt xd<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0