älskar avatar (h'

hej alla söta folk!<3
just nu sitter jag och kollar på avatar xd<3
det är så jävla bra, har kolla på et hela morgonen,
snart ska jag platta håret och sen gå till evve och sen ica.
Sen blir et att fixa sig lite snabbt och åka in t stan och shoppa lite små saker :d
sen hem igen :d<3

Igår så var man ju i stan och Pierca naveln :DD<3
hah, först när vi stod och vänta ville jag inte haha, jag tänkte bara
att det skulle göra jätte ont xd<3
menmen, måste säg en as rolig sak, igår när evve och jag skulle åka
hem så var det typ 30minuter t bussen skulle komma, så vi
gick typ till sörby eller aa nästan dit, och sen
va evve tvungen att gå på toa så när hon hade vart på toa och vi går till
buss saken så kommer det en japan, elr vad jag ska säga
aa men han typ börja skrika på oss på sitt språk
och jag fatta inget så jag börja garva som fan xd

aja, nu ska jag ta och fixa mig !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0