1 augusti

hejsan!<3
NU är det ju ny månad och allt, hah
och det betyder nya bilder och att skolan börjar om typ 17dagar -.-
hah ;)<3

Just nu så sitter jag och lyssnar på musik och snacka med massa folk,
ska snart fixa mig för jag måste med och handla mat och skit xd
och sen ska man träffa evve :D<3
Fyfan asså Evve ska va hos mig i en hel vecka kommer bli så jävla kul:)
hahahah vi ska ha värsta sleepovern xd hahahahaah
nej skoja xd ahahaah

imorn ska blir det kanske sta och träffa Kevin<3
Om det inte regnar för då orkar inte jag xd hah,
sen blir det att va med evve<3


Kommentarer
Postat av: Elvedina!<33

Finis ! <333333333333333333 (; kul kul ;)

2010-08-01 @ 17:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0