Torsdag!:D<3

Idag har dagen vart rolig ;D<3
först va det skolan hade so på morgonen -.-
vem orkar det, aja sen efter det hade vi idrott :DDDD<3
haha mitt lag va BÄST SÖTAST och så vann vi ;)<33333
Amanda.S fick en boll på hennes arm : (((
så det blev helt rött. Och då våga inte jag spela mer XD
haha trodde jag också skulle åf en boll på mig ;oo

Sen va jag med linus hah, satt med han och ludde.
och sen hitta elr så fick ludden en boll, och då börja han sparka på den XD
och jag blev ju då SJUKT rädd!!!!
(Är jätte boll rädd;$) så börja skrika då och då XD ah

Efter skolan drog iza och jag hem sen t stan :D<3
jag satt och prata som fan i bussen XDha,
när vi kom t stan så gick vi t monki,
och så gick vi in i provrummen XD hahahahah
fan va vi börja garva XD (vi e störda jo vi vet!)
aja, sen gick vi t andra affärer.
jag köpte massa saker ;)<333
hah men orkar inte skriva mer puss på er alla som läser min blogg : D(A)<3


haha magnus fixade sitt hår ;)<3
jätte fint XD<3

Kommentarer
Postat av: louisebiszczak

asso emil gjorde också sån frisyr ;o

haha sen ska han snagga sig också x)

haha gud :p

<3

2010-04-15 @ 21:27:01
URL: http://louisebiszczak.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0