Shuu: D<3

hejjsan ;)<3
har inte haft tid att blogga :(((
har haft massa att göra har vart med älsk och sen pluggat och massa.
men nu har jag tid att blogga :DDDD<3

Onsdag: Första dan i skolan efter lovet :D<3
det var så där,  kändes som om jag inte hade haft lov :s
sen efter skolan åka jag hem till Linus:DDD<3
Älskar hans lille bror så jävla söt asså :D<3
blev ju kär i han ;$$XD<3
senare drog vi till gårn <3

Igår: Skola, det var så där, skulle till stan med mamma och anders
vid två men blev inte så så jag gick tbx t skolan -.-XD ha
och träffade linus sen gick vi hem till mig.
och jag skulle plugga men det gick ju så där XD
vi hade det mysigt :D<3
vi kollade på south park haha det va kul XD<3

Idag: Skola, hade matte prov ;oo
det var sjukt svårt, fast blev inte klar med det för jag va tvungen att sluta
tidigare :D<3
så drog jag in t stan till polisen sen till netonnet -.-
fick sitta i bilen i en timma bara för mamma va seg.
aja det vart typ ngn turk som inte kunde köra Xd hahaha
han åkte in i en annan bil XD<3
och snart kommer iza och ska snart fixa håret och sen träffa evve
sen gårn :D<3
Orkar inte skriva mer bloggar mer när jag kmr hem elr imorn :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0