Rosa is the Shit!!! ;o

idag har jag vakna man vid 9 av ett smsa men orkade
inte svara så jag sov till 11 :D<3
Sen gick man ner och duscha och sen fixa lite saker.
Vid tre gick jag till iza, så drog
vi ut hon jag och vendela :D<3
Ikväll ska jag kanske åka och sola om jag orkar.

Det är sjukt skönt ute. Hoppas det blir så på tisdag med.
Då åker jag till stan med mina låsas syskon :D<3
dom har påsklov nu ;ooo
så dom ska vara hos oss i en vecka, haha jag kommer inte orka dom XD
menmen.

Imorn vet jag inte vad jag ska göra, blir nog att vara hemma.
Sen träffa william och sebbe, och göra något om dom inte kmr sent.
Orkar inte skriva mer, skriver mer sen kanske <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0