omg x)

Tjaaaaaaaaaaaa :D<3
idag har jag vart på marieberg, va tvungen att åka dit bara för min iPhone inte funka typ :s
aja men nu funkar den :D<3
när jag kom hem fixa jag mitt rum, ändra massa saker.
fast vill att mitt rum ska vara jätte stort så jag kan ha massa saker ;o<3
men kommer få ett stort rum när mamma anders och jag flyttar till hus :DDDDD<3

Senare va jag med iza :D<3
vi spelade wii med vendela haha jag dog 24/7 XD
då var det inge kul längre. Sen blev det varmt så vi gick
ut och vendela var helt galen XD haha
hon gick och skrek, lovar hela Odensbacken hörde henne XD<3
aja sen blev det kallt och vi gick in, och sen satt vi bah påIzas rum.

Kom typ nyss hem från iza ska sanrt ta på mig lite mysigare kläder
lägga mig i sängen och kolla på TV :D<3
Imorn kommer mamma hem från gbg :DDDD<3
hoppas hon köpt lite kläder t mig : DD<3
men skulle få en ny jacka iallafal ;)<3
men ska fixa mig nu puss <3

haha jag va tvungen att hålla med två händerXD
(så mobba inteXD)

iza fixar vendelas hår.

så söt <3
Så det va lite bilder från idag (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0