:D<3

hejj:D<3
just nu sitter jag och kollar på fotboll :s
haha venne vf men kul när dom slår sig ;$$

idag har dagen vart bäst, haha fråga inte varför den har bara det :D<3
på bilden så va iza och jag jätte busiga XD haha
vi bah sprang runt.
På biologin skulle vi kolla om vi hade A,B,O elr AB på blodet Xd
och då fick vi något som vi skulle trycka in i fingret, haha fan jag vågade inte
skaka som fan XD
Sen sa jag till micke att han fick göra det och fan va han trök :s
det sluta fan aldrig att blöda-.-
hata micke XD hahahahah
plus att han sa attdet inte skulle göra ont mendet gjorde dä : ((((
efter skolan va man vet iza :DDD<3
vi vi på hennes rum och hade as kul sen kom william XD
haha.
Imorn är man ledig AS SKÖNT :D<3
då blir det att åka till örebro med Iza :D<3
och senare kanske vara med Linus : DDDDD<3
FREDAG blir det HAMPE med IZA : DDDD<3
kommer bli sjukt kul.
aja orkar inte skriva mer :DD<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0